II Edición «Diez cantares de Bob Dylan n’asturianu»

Reeditamos!

Nestos tiempos de crisis y despiste apostamos pola continuidá, ensin dudes, gracies a tolos que supieron interpretar esta propuesta con cariño y arguyu, oxetividá, placer y tamién entrega, lo que fizo posible que la primer edición de «Diez cantares de Bob Dylan n’asturianu» acabara les sos esistencies. Nun nos fiximos ricos, enxamás foi la nuestra motivación, asina que siguimos  invirtiendo lo que xenerosamente’l públicu tuvo a bien danos y ya tenemos la segunda edición de esti discu tan queríu.

Hai novedaes, dos versiones inédites y un proyectu comercial pa tolos bolsillos, nestes selmanes siguiremos informando. Gracies a «tout le monde»

 

En estos tiempos de crisis y despiste apostamos por la continuidad, sin duda, gracias a todos los que supieron interpretar esta propuesta con cariño y orgullo, objetividad, placer y también entrega, lo que hizo posible que la primera edición de «Diez cantares de Bob Dylan n’asturianu» agotara sus existencias. No nos hicimos ricos, nunca fue nuestra motivación, así que seguimos  invirtiendo lo que generosamente el público tuvo bien a concedernos y ya tenemos la segunda edición de este disco tan querido.

Hay novedades, dos versiones inéditas y un proyecto comercial al alcance de todos los bolsillos, en estas semanas seguiremos informando. Gracias a «tout le monde»